19-apr-2018 | België

CHG-MERIDIAN is aanwezig op de VITO-raamcontractdag

Samen met Securitas heeft CHG-MERIDIAN een tender gewonnen voor de aankoop van datacenters en alle diensten die daar betrekking op hebben.

Securitas als hoofdleverancier

Met de raamovereenkomst van VITO werd Securitas door de aanbestedende dienst VITO aangesteld om ICT-apparatuur (hardware en software) te leveren voor datacenters met aanverwante diensten aan in aanmerking komende organisaties. Dit betekent dat deze organisaties alle diensten kunnen raadplegen die Securitas op het portaal aanbiedt.

Doelen van het contract

In het Securitas VITO raamcontract verbeteren VITO en Securitas voortdurend, met als doel:

• Verbeter de kwaliteit van de diensten
  • Een hogere mate van efficiëntie bij de uitvoering van de diensten en leveringen
  • Prijzen te kunnen verlagen
  • Innovatieve oplossingen te zoeken en te ontwikkelen

Partner in financiering

CHG-MERIDIAN werd gekozen als de leverancier van financiële oplossingen op de VITO-raamovereenkomst als een onafhankelijke partner. Voor dit contract heeft CHG-MERIDIAN een vaste leasetarief voor de apparatuur dat in detail te vinden is op het VITO-portaal.

Op 31 mei 2018 was CHG-MERIDIAN aanwezig op de VITO-Raamcontractdag, waar we onze visie op circulaire economie zullen toelichten in onze whitepaper.

Uw contact

Aarzel niet ons te contacteren bij verdere vragen.

De Groep CHG-MERIDIAN

De Groep CHG-MERIDIAN is een van 's werelds grootste non-captive leveranciers van technologiemanagementdiensten aan de IT, industrie en gezondheidssector. De Groep CHG-MERIDIAN heeft ongeveer 1.000 medewerkers en levert haar klanten uitgebreide ondersteuning voor hun technologische infrastructuur - van advies, financiële en operationele diensten tot remarketingdiensten voor gebruikte apparatuur via haar twee technologie- en servicecentra in Duitsland en Noorwegen.

De Groep CHG-MERIDIAN biedt een efficiënt technologiebeheer voor grote en middelgrote ondernemingen en klanten uit de publieke sector. De Groep bedient nu meer dan 10.000 klanten over de hele wereld en beheert technologie-investeringen met een totale waarde van meer dan 4,75 miljard euro. Het online-gebaseerde Technology and Service Management System (TESMA®) biedt maximale transparantie in technologiemanagement aan meer dan 15.000 gebruikers. De Groep CHG-MERIDIAN heeft kantoren in 25 landen over de hele wereld. Het hoofdkantoor is gevestigd in Weingarten, Duitsland.