SNEL, HANDIG EN GEBRUIKSVRIENDELIJK
Het USP van TESMA® Portal is dat medewerkers hun eigen IT-apparatuur zoals computers, telefoons en mobiele apparaten kunnen bestellen. Net zoals ze dit kennen van de grote, gebruiksvriendelijke webwinkels. Uw branding is aanwezig op het portaal en de vooraf bepaalde winkelcatalogus bevat enkel de artikelen die de medewerker mag bestellen. Het apparaat wordt dan zo snel mogelijk rechtstreeks naar de medewerker opgestuurd, net zoals bij een online aankoop. Gedaan met die vervelende wachttijden wanneer je een nieuw apparaat bestelt of apparatuur wil laten vervangen.
LIEVER EEN UPGRADE NAAR EEN ANDER TOESTEL?
Verkiest uw medewerker een apparaat met hogere specificaties? Geen enkel probleem. Upgrades kunnen eenvoudig worden besteld, met een persoonlijke toeslag. Dit wordt automatisch verrekend via de payroll. Zo krijgen uw medewerkers meer vrijheid en wordt u een aantrekkelijkere werkgever. En er zijn geen extra kosten voor u.
VOLLEDIGE AUTOMATISERING
Uw IT-afdeling vaart er ook wel bij, want TESMA® Portal bespaart tijd. Dankzij de geautomatiseerde goedkeuringsprocessen en vooraf bepaalde organisatiestructuren kunnen de processen voor bestelling, goedkeuring en vervanging worden uitgevoerd zonder manuele tussenkomst. Natuurlijk wordt er nog steeds een contactpersoon vermeld voor vragen of problemen.
ALLE APPARATEN IN ÉÉN OOGOPSLAG
TESMA® Portal biedt volledige transparantie en ondersteunt uw logistieke en commerciële planning. Wanneer werd het product besteld? Waar bevindt het zich? Wat zijn de specificaties? Wat zijn de maandelijkse kosten? Wanneer wordt het vervangen? U stelt de vraag en TESMA® geeft het antwoord.
Medewerkers kiezen hun eigen IT-apparaten, zoals smartphones en computers. Handig en flexibel. U bepaalt de productcatalogus vooraf.
Maak het uw medewerkers gemakkelijk om vanop afstand te werken met een gepersonaliseerde digitale werkplek.
TESMA® Portal ontzorgt uw IT-afdeling permanent van operationele en administratieve taken. IT-medewerkers kunnen zich weer op belangrijkere zaken richten.
Uw werknemers zien alle details van de apparaten die ze hebben besteld. Dankzij de integratie van technologische en financiële gegevens behoudt het management ook het overzicht van de kerncijfers: het IT-team kan op elk moment de gegevens met betrekking tot de apparaten bekijken. De financiële dienst kan met één druk op de knop rapporten over de kosten en de looptijd van de leasecontracten opvragen.
"Alle processen zoals goedkeuring, uitrol, terugname en vervanging van defecte apparaten zijn volledig geautomatiseerd. Deze naadloze automatisering is een uitstekend voorbeeld van de voordelen van digitalisering en Industry 4.0. De IT-afdeling en onze collega's van Aankoop en HR worden ook permanent ontzorgd."
Christian Schmitt, Head of IT Operations
"Van overal kunnen werken is voor mij net zo belangrijk als toegang hebben tot de laatste technologie. Bij CHG-MERIDIAN ben ik volledig vrij in de keuze van de apparaten die ik voor mijn werk gebruik. Dat was een belangrijke factor voor mij bij het kiezen van mijn werkgever."
Caroline Bruß, medewerker
Aarzel niet om ons te contacteren bij vragen!
Country Service Manager